RSS 2.0
 
   

nybakat

 Den 2011-10-13, kl 19:51:15
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Blev lite besviken på boken jag lånade, inte speciellt bra tips i den om jag ska vara ärlig, det handlade mest om att uppdatera ofta vilket jag redan gör.
Så den tänker jag lämna tillbaka imorgon!
Än så länge idag så har jag bakat! Blev mycket fint måste jag säga! Så dom har jag suttit och smaskat på en stund nu. Har även suttit med gitarren och hjälp mamma lite, sen har jag bara tagit det lugnt och det tänkte jag fortsätta med resten av kvällen. Kanske kolla på film eller något sådant.
Märkte även att jag inte alls ska jobba på måndag! Det var ju om en månad! 19 november inte 19 oktober! BRA KOLL ANNA!
Inte alls men jag börjar bli van vid att göra sådana fel!



Bilden gör dom inte rättvisa om man säger så!

     

Kommentarer
Postat av: stina

haha det ser ut som du har bacon på!!

2011-10-13 @ 21:57:25
Postat av: anna fahlgren

Haha dessvärre är det äpplen och inte bacon!

2011-10-14 @ 08:00:46
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback