RSS 2.0
 
   

Peter Jöback

 Den 2011-10-28, kl 22:36:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Fick låna Elins dator lite till och märkte då att hon inte har laddat ner det typsnittet jag har på bloggen och då insåg jag att det nog är så för många! Så klicka HÄR för att ladda ner det! Ser inte speciellt bra ut annars så jag hoppas ni gör detta!
Så nu kollar jag på IDOL igen, helt inne i det så jag borde egentligen inte sitta här men man får ju anstränga sig lite för er som faktiskt stannar och läser på bloggen! Men nu är det Peter Jöback som sjunger så det är inte så intressant! Kan ju berätta en lite rolig sak, när vi var någonstans i Sverige. Minns inte vilken stad, så var vi ett antal familjer som åkte tillsammans och bodde på hotell. Detta var några år sedan! 5 eller något kanske! Så var det en liten kille i sällskapet som skulle gå till sitt rum och knackade på dörren hur länge som helst tills jag och några till kom och sa att det var fel rum.
När vi sen kom till lobbyn dagen efter fick vi syn på just Peter Jöback och det visade sig att bakom dörren som Sebastian stått och knackat på hade självaste storstjärnan bott under natten!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback