RSS 2.0
 
   

powerwalk

 Den 2011-10-11, kl 18:09:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 

Det var de skönaste jag gjort på länge! Tog en riktigt lång promenad, det blev ca 15 km på en timme eller två. Vrålhög musik och slippa tänka på något!
Jag lär ju INTE sitta inne lika mycket som jag gjort det senaste för detta tänker jag göra om utan tvekan! Men nu tänker jag sätta mig ner med lite skolarbete innan jag kollar på Sverige-Holland. De blir en toppenkväll skulle jag tro, måste ringa Anton också eftersom han har minne som en guldfisk så har han ju glömt ringa mig!
Men vad gör man inte?

     

Kommentarer
Postat av: duktigt

inte illa, med det tempot håller du milen på 40 minuter.. världsrekordet ligger på drygt 26 minuter, så skulle du springa skulle du ju kunna ta ett vm-guld, utan problem!

2011-10-13 @ 18:40:40
Postat av: mattias

duktigt att gå en och en halv mil på en timme, de flesta klarar drygt halvmilen! med ditt tempo tar du nog damernas världsrekord på milen, utan problem :)

2011-10-13 @ 23:07:42
Postat av: anna fahlgren

Tror inte någon utav er har läst hela texten? Det står "en timme eller två" har aldrig sagt att jag kunde gå så fort! :)

Men det är kul att ni har åsikter!

2011-10-14 @ 08:00:10
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback