RSS 2.0
 
   

scream it out

 Den 2011-10-11, kl 15:20:10
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Börjar tro att min dator kommer gå sönder vilken sekund som helst. Just nu låter den som en rakapparat så tror inte jag vågar ha igång den speciellt länge. Tyvärr känns det så ovärt att köpa en ny när jag garanterat kommer få en inom skolan om ca 10 månader. Så jag får försöka vara lite försiktig med denna, fast något positivt är ju att skärmen har fått för sig att fungera lite då och då den senaste tiden!
Men nu ska jag äta lite och sen tänkte jag plugga lite. Kanske ut & gå om någon vill följa med? Annars får jag väll göra det själv tillsammans med lite musik!

 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback