RSS 2.0
 
   

silver

 Den 2011-10-16, kl 20:25:01
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Det har verkligen varit en toppendag idag! Fick gå upp dunder tidigt och kom hem vid 18.00 så jag är helt slut nu! Det blev en värdig andraplats även om vi verkligen borde kommit etta! Spelade super bra dom 3 första matcherna som slutade 2-0, 3-0 och 3-0 igen. Sedan fick vi låna en målvakt från motståndarzonen i den sista matchen och då förlorade vi med 4-2. Vi spelade inte alls lika bra! Men det har varit jättekul iallafall, så nu kollar jag på true talent och sedan ska jag ringa Julia, måste även gå och lägga mig så jag får se om jag kommer till praon imorgon. Kan nämligen inte gå, eller jag kan inte lyfta på fötterna så för att inte snubbla så går jag baklänges och drar fötterna efter mig. Ser nog ganska kul ut skulle jag tro! Men vad gör man inte?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback