RSS 2.0
 
   

skratta åt livet

 Den 2011-10-10, kl 20:49:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu börjar det rätta till sig, är strax klar med rummet. Har gjort så mycket annat under tiden, fixat en blogg åt en kompis. Som tur va så ville han inte ha så komplicerad så den är snart klar den med. Så ska jag hjälpa mina kära vän Ebba med hennes blogg också! Så det är mycket att göra.
Måste även försöka bli klar med pluggandet och resten utav det som händer i livet. Känns som att jag glömmer av hälften av det jag borde göra. Usch, får dåligt samvete när jag tänker på det. Så nu ska jag iallafall städa klart!

     

Kommentarer
Postat av: Johanna

FY FAN VILKEN UNDERBAR BILD, DU ÄR JU BARA SÅÅÅÅ SNYGG!!!

2011-10-11 @ 07:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback