RSS 2.0
 
   

skratta

 Den 2011-10-21, kl 08:11:17
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Nu ska jag gå igen! Är så himla trött så vet inte om jag kommer hålla mig vaken hela dagen men jag ska försöka! Vi ska iallafall åka hemifrån vid  17.00 igen, ska kolla på fotöljer till hallen och sedan ska vi åka till en familj utanför lidköping! Det blir nog bra!
Imorgon ska jag som sagt till göteborg och nu verkar det som att det inte bara är jag och ebba utan även filip, joel och johan? Kan ha fel när jag skriver detta för jag förstår ungefär 0.4 % utav det alla berättar för mig om morgondagen! Jag vet iallafall att jag måste åka hemifrån JÄTTE tidigt! Uch! Men jag behöver verkligen åka till göteborg så det är väll lika bra!

     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin blogg! Är intresserad av länkbyte :)

2011-10-21 @ 14:30:13
URL: http://swagorwhat.blogg.se/
Postat av: anna fahlgren

Tack så mycket!

2011-10-21 @ 17:27:50
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback