RSS 2.0
 
   

spela krocket

 Den 2011-10-29, kl 10:27:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Nu är jag vaken och har knökat ner lite frukost, vaknade av att det hamrades och grejades utanför! Ändå så fick jag ju lona Elins rum i natt så jag har nog sovit ganska bra ändå! Men det var ju bara att sätta igång musik och slockna igen! Så nu är jag hyfsat utvilad och tänkte därför ta lite kort på Elin och Andreas som fick för sig att spela krocket? Iskallt ute och ah.. Onormal släkt skulle jag vilja säga! Så nu hinner jag inte sitta här, men eftersom det är iskallt ute så kommer jag snart in igen!

     

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: Hej! Tack vad glad jag blir! Din blogg är också jätte fin! älskar din header! Kram Veronica

2011-10-29 @ 11:37:13
URL: http://veeran.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jaså? Tack så mycket!

2011-10-29 @ 12:40:49
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback