RSS 2.0
 
   

spökvandring

 Den 2011-10-04, kl 07:54:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon!
Jag blir bara tröttare och tröttare hela tiden, så idag ska jag gå och lägga mig när jag kommit hem från träningen. Det lär väll inte hända men jag borde verkligen. Orkar knappt hålla ögonen öppna, men det är bara att tuffa vidare till skolan. 
Ska även försöka få Ebba till att kolla igenom alla bilder så att jag kan börja lägga ut fler ifrån när vi fotade. Ska hjälpa henne att starta en blogg också så det ska bli riktigt kul. Jag är ju den ända utav mina vänner som bloggar så en till är inte fel!
Men nu ska jag leta genom garderoben efter något att ha på mig. Lägger kanske ut någon bild på vad det blev senare i eftermiddag!



Modell: jag - Fotograf: Ebba Hofling 

     

Kommentarer
Postat av: Den bäste

Jag ska fixa de ;) vi kan kolla lite på de idag innan träningen söt! :) <3

2011-10-04 @ 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback