RSS 2.0
 
   

Turkiet 2003

 Den 2011-10-25, kl 08:03:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godmorgon! Nu drar jag till skolan snart, ska bara komma fram till vilka kläder jag ska ha på mig! Måste även packa till idrotten. Ut och springa är ju inte allt för roligt! Men vad jag man inte för bra betyg? Ska även få mina omdömen idag och imorgon är det utveckligssamtal, så det ska bli svinkul att se! Nästan som att få betygen i handen redan nu!
I och med detta fick jag panik över gymnasiet! Jag vet inte vad jag vill! Vilken linje jag vill gå? Vad jag villl arbeta med sen? Åhhhhh.. Jag ska iallafall på öppet hus på katedral i Skara på torsdag. Jag hoppas på att det ska göra mitt val enklare, ska även gå på DLGs öppet hus. Tror mina drömmar om att gå på västerhöjd har slocknat,
Nu måste jag iallafall kila!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback