RSS 2.0
 
   

1 delen av svaren på frågorna!

 Den 2011-10-13, kl 16:09:35
Filed in Frågor / Svar |   Kommentarer: 2  
 

När fyller du år?
Jag fyller år 13 Januari!

Hur länge har du bloggat?
I ca 2 år tror jag,

Vad är det som krånglar på bloggen?
Nu är det fixat men det var lite med menyn och sådant.

är du oskuld? Xp
Det angår inte dig eller någon utav mina läsare

vad tycker du är det mysigaste en killa kan göra? asso inte när det handlar om sex.
Oj! Det är nog kramas mycket och pussa på kinden/pannan.

Vad vill du få ut av bloggandet?
Det är en svår fråga utan svar! Jag gör det mest för att det är kul.

Hur lång är du?
Jag är ca 170 cm

Ögonfärg?



Vad gillar du mest med din kropp
Det måste nog vara ögonen!

om du fick ändra något med dig själv, vad skulle du ändra då? :)
Jag skulle vilja vara ordningsammare och inte så lat! Ha lite mer självdisiplin!

Om du fick välja tre saker du skulle rädda om det började brinna i ditt rum, vilka skulle du välja?
Det skulle nog vara min gitarr, min mobil och mina högtalare!

kan du lägga ut en film när du sjunger igen?
Det kan jag väll ordna!

kan du visa hur erat hus ser ut inne o ute?
Självklart! Men det får vänta tills renoveringen är klar!

kan du förklara vilka priser du har på några bilder?
Två utavdom är träningspris och ett är vandringspriset som delas ut varje år till bästa flicklagsspelare!

vad har du för någon gitarr?
Jag har en Fender Sonoran SCE

Köper du presenter för att få något i utbyte, t.ex. städning?
Mitt rum har aldrig städats utav någon förutom mig och Ebba en gång. Så nej jag köper inte presenter.

Har du haft sex i år?
Som sagt det är privat.

Har du pussat någon nyss? I sånna fal vem?
-----

Har du använt kondom när du har haft sex?
----

Har någon tagit dig på ett privatställe på kroppen?
----

Kan du leka apa?
Ja, kan inte du?

Vet du vad oral/anal sex är?
Jaa,  jag har som alla andra i Sverige haft sexualkunskap i skolan.

Äger du en dildo?
----

Ser du till att toastol och handfat är rena efter dig?
Nu börjar jag tröttna på dina frågor, varför vill du veta detta?

Vem städar under sophinken?
Mamma eftersom det nästan alltid är hon som städar.

Vad har du använt för sexställningar? (om du använt någon)
----

Din favorit färg?
Oj jag vet inte! Rött är fint!

Din favorit mat?
Grillat kött och färskpotatis! Tyvärr är jag alergisk mot färskpotatis men det är så gott så jag äter det ändå!

Vem är din bästis?
Jag har många bra vänner! Julia, Johanna, Ebba, Maria, Anton m.m.

Om du fick åka till något land, vilket land skulle du valt? Och varför?
Jag skulle vilja åka till Brasilien. Varför vet jag inte men det är en sådan sak som jag bara vill!

Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Det vet jag inte! Beror på många olika grejer, men hoppas såklart på att jag har familj och flyttat ifrån Kvänum!

Hur många barn vill du ha när du blir vuxen?
2 låter nog bra!

Hur ser din dröm man ut?
Haha vilken fråga! Har ingen bild av hur han ser ut!

Varför är du så söt och snäll??
Tsss, jag är bara migsjälv!

vad för linjer / gymnasium funderar du på?
Just nu lutar det mot De La Gardie i Lidköping eller Katedral i Skara. Linjer vet jag inte riktigt, MoP på katedral och i Lidköping så funderar jag på media eller något sådant!

vad tycker du är roligast att lära dig på fritiden?
Helt klart gitarr/piano och fotboll!

vilket är ditt favoritämne?
Musik eller idrott

Vilket är ditt bästa minne från i somras?
Det var nog när jag, Julia, Johanna och Maria var på Håkan Hellström konserten i Lysekil!

vad tycker du om att folk frågar om ditt sexliv?
Jag tycker det är oförskämt, det är inget man pratarom på sin blogg.

Är du morgontrött?
Ohja! Hade gärna sovit hela dagarna om jag fick!

Varför går du till sjukhuset så ofta?
Det är svårt att förklara men jag har ont i lederna och så är vissa blodvärden fel. Har även dåliga njurar.

     

Kommentarer
Postat av: Den bäste

OOH WOW jag är en utav dina bästa vänner (a), ska vi ha kompisband:) ? <3

2011-10-14 @ 09:40:58
URL: http://ebbahofling.blogg.se/
Postat av: anna fahlgren

Haha! ah men sure, fixar du några bara så lovar jag att bära det varje dag och vakta det med mitt liv, eller vad är det man brukar säga?

2011-10-14 @ 14:44:59
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback