RSS 2.0
 
   

Van Diesel - The Pacifier

 Den 2011-10-31, kl 21:16:22
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Ännu en kväll spenderar jag framför tv:n, denna med Elin och kollar på The Pacifier. Sett den ett antal gånger men fortfarande bra! Haha! Van Diesel ser även helt okej ut så det går att se på den många gånger! Tänkte även mysa till det lite med kanelbullar. GOTT! Har även varit med om något ganska hemsk, var otroligt sugen på clementin så tänkte äta det. När jag smakade insåg jag att det var något helt annat, det var en apelsin i miniformat! Har nog aldrig blivit så besviken.. Jo det har jag men inte utav en apelsin! Hmm.. Tror att jag börjar bli galen.


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback