RSS 2.0
 
   

zonturnering

 Den 2011-10-15, kl 21:24:35
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu har jag varit hemma en stund så jag tänkte packa och gå och lägga mig! Somnade hemma hos joel och ska upp vid 5.30 imorgon så det är lika bra att hoppa i säng direkt! Sedan bär det av till Vara för att bli upplocksd utav elin/jennie? Och sedan vidare till Ulricehamn för en dag med massamassa fotboll! Sedan hem och ta det riktigt lugnt!
Saknar min lilla gitarr som är inne i Vara för att dom ska byta stränar, vågar inte göra det själv eftersom jag garanterat kommer göra någontin fel! Så jag överlät det till proffsen!
Men nu ska jag som sagt slänga ihop allt jag ska ha med mig och sedan krypa ner i sängen! Vill även tacka anton för att jag kunde sova hos honom och för dagens bravader. Även joel, ebba och filip för en mycket trevlig kväll och hoppas att den fortsdätter ÄNNU roligare för er!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback