RSS 2.0
 
   

everybody's brusing

 Den 2011-09-20, kl 22:07:35
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu är det dags för mitt att hoppa ner i sängen! De senaste 5 minuterna har jag ägnat åt att gäspa så det är lika bra att få det överstökat.
Men först ska jag kila till köket och dricka vatten, är jätte törstig och har varit hela dagen! Det hjälper ju bannemej inte att dricka så nu gör jag ett sista försök!
Träningen gick förövrigt bra, jag var hemma till idol så det kollade jag självklart på. Man blir galet taggad utav det? Kan inte sluta sjunga när jag sett på det! Så jag tror att min familj har tröttnat på mig nu!

     

Kommentarer
Postat av: sofia karlsson

så himla fin är du gumman!

2011-09-22 @ 10:14:49
URL: http://sofiaka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback