RSS 2.0
 
   

freeway

 Den 2011-09-19, kl 07:51:49
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Igår stod datorn igång hela dagen, men jag använde den ingen gång. Så därför var det dålig uppdatering igår. & i lördags var jag ju på bröllop så det va inte heller så konstigt att jag inte skrev något! Men nu är det en ny vecka och då är det klart att jag ska blogga mer igen!
Så min helg: bröllopet vi var på var jättefint! kyrkan gick jättesnabbt och sedan efteråt hade vi väldigt kul så vi var hemma någon gång efter två!
& igår: jag vaknade vid 10, sade grattis till pappa som fyllde 44 och efter det pluggade jag. Sen kom joel så vi åkte och kollade när JK10 vann över Värsås med 5-1. TOPPEN!
Efter det kollade vi på idol och sen somnade jag.
Så idag får jag väll fortsätta skriva så jag blir klar någon gång! Men nu ska jag göra mig i ordning för skolan!


     

Kommentarer
Postat av: Anonym

du va sjukt fin vännen, håret och makeupen va grym! / mariaa

2011-09-19 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback