RSS 2.0
 
   

gömd under löven

 Den 2011-09-25, kl 21:40:10
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Tveksamt om jag vet vad jag håller på med just nu, allting blir konstigare och konstigare & jag är riktigt riktigt nervös inför morgondagen. Skulle helst av allt spola tillbaka tiden 1 år och vara frisk. Usch, fy och blä.

Kollade precis på true talent men förstår inte hur Emma kunde åka ut när hon sjöng dancing on my own! Så bra så jag spricker, så nu tröstar jag mig med att äta äpple och lyssna på musik.
Ganska okej trots allt, men jag ska nog snart lägga mig i sängen och sova. Kan sova hyfsat länge imorgon, ska inte till lidköping förrän 10.40 & jag ska inte till skolan innan så det blir bra!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback