RSS 2.0
 
   

I'm a bad girl

 Den 2011-09-05, kl 16:44:55
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
nu har jag vaknat, känns som att hela min fritid går åt till att sova nu för tiden! Vet inte vad det är med mig! Men nu är jag iallafall vaken och håller på att kaga mat, ska iväg på träning om en liten stund! Men det blev ingen F14 träning utan dam-träning istället! Så det blir toppen! Träningarna är lagda på andra dagar denna veckan så jag missar ingen imorgon! Woho, eller jo det gör jag ioförsig! Men det är ingen klubbträning. Skulle egentligen på talangträning imorgon men jag ska jobba istället. Tjäna lite cash är ju aldrig fel!
Så jag kommer nog inte hinna uppdatera så mycket men det blir några stycken iallafall!
Men nu ska jag äta, äggröra. Gott! Försöka göra matteläxan samtidigt! Kan bli krångligt.. Men de löser jag nog!



vad hände?

     

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-05 @ 21:11:22
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback