RSS 2.0
 
   

ingen förändring

 Den 2011-09-06, kl 07:48:49
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är jag i fullgång med att dricka vatten! Detta är nog det värsta jag varit med om! Min morgon ser ut såhär, jag får inte äta frukost, inte gå på toa och så måste jag dricka 1 liter vatten, för att sedan åka till sjukhuset. Göra en undersökning, och sen vidare till skolan igen!
Jag dricker knappt aldrig någonting och nu ska jag dricka 1 liter samtidigt? Dricker mat 0,5 liter om dagen i vanliga fall! Uschuschusch.
Men så är livet ibland! Och efter skolan ska jag iallafall iväg och jobba som sagt! Hoppas att detta går bra! Men nu måste jag skynda mig om jag ska bli klar!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback