RSS 2.0
 
   

långhelg

 Den 2011-09-22, kl 15:54:16
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Äntligen är även denna skoldagen slut, ingen mer skola denna veckan eftersom vi har studiedag imorgon.
Så jag kommer inte till skolan förräns på tisdag eftersom jag ska till sjukhuset på måndag. Både måndag och onsdag faktiskt. Usch. Tycker verkligen inte om sjukhus men vad gör man inte för att bli frisk?
Jaja, så nu i helgen så är det ganska mycket på schemat. Kolla på fotboll, spela fotboll, coacha F10 på elljuscupen, plugga, jobba och så ska jag nog träffa mina brudar hade jag tänkt.
Eller ah, jag hoppas det! Alla är ju så upptagna hela tiden så vi får väll se hur det blir med det.
Mer idag ska jag träffa Sofia och träna, sen får jag se vad jag hittar på ikväll.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback