RSS 2.0
 
   

långvarigt? nej.

 Den 2011-09-05, kl 07:36:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
iNu är jag tillbaka, har inte haft varken ork eller lust att blogga dem senaste dagarna! Men nu kör vi på igen, förövrigt är jag helt nyvaken så jag fårr snart ta och skynda mig med kläder och grejer!
I torsdags åkte jag till lidköping med johanna, där träffade vi ebba och gick & handlade på bodyshop. Köpte lite olika bra att ha grejer, sen åkte vi tillbaka till Jung för jag och ebba skulle träna, men när jag och ebba kom till planen så visade det sig att träningen börjat 30 minuter tidigare i Kvänum. Så det blev ingen träning för oss! Sen på fredagen så va jag i skolan, och efter det tog jag bussen till en kompis. Sov där, kollade på fotboll och följde sedan med Johanna hem till henne. Fixade iordning henne lite och sen åkte hon till oskar och jag hem.
Sen igår var jag på dop! Min kusins dotter. Alicia. Världens gulligaste unge helt enkelt!
Och när vi kom hem så träffade jag joel, crille, birk och jonas en sväng. Kollade på en jääätte konstig film och sen gick jag hem. Kollade lite på tv och sen somnade jag väldigt snabbt kan jag säga! Usch.
Mer än skola vet jag inte vad det blir, plugga och städa antar jag. Vi håller på att renovera i hallen så för tillfället står mammas garderob i mitt rum. Inte okej. Jaja nu ska jag göra mig i ordning för skolan!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback