RSS 2.0
 
   

photoboost

 Den 2011-09-24, kl 16:53:57
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu gör jag mig iordning för att stå ute resten av kvällen, ack vad illa med tanke på att halsen fortfarande är sådär! Men det blir nog kul, ska möta upp Maria tänkte jag och sen är det väll bara att börja värma upp tjejerna. Är faktiskt riktigt taggad om jag ska vara ärlig, kommer bli svinkul!
Det finns iallafall massvis med bilder från killarnas match som jag tydligen ska lägga upp på JK10s hemsida hur nu det ska gå till? 
Men det löser sig väll som allt annat! Men nu ska jag leta fram mössa och halsduk sen åker vi verkar det som! 


     

Kommentarer
Postat av: Philip

Vad är det för jäkla mur? Anton borde väl iaf kolla på bollen? ;)

2011-09-24 @ 17:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback