RSS 2.0
 
   

roomservice

 Den 2011-09-26, kl 21:45:05
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Som ni nog förstod så kollade jag på idol, innan det pluggade jag lite spanska, rummet har jag inte tagit tag i än men det blir imorgon efter skolan. Så nu kollar jag på svenska hollywood fruar. De är ju dem som gör att man är en stolt svensk, underbara!
Morgondagens planer är som sagt skolan där jag ska ta hand om mellanstadiets friluftsdag, lite olika stationer och så. Sen ska jag städa lite, kanske träffa lite kompisar och sen ska jag träna!
Lottningen för kvalet har precis kommit ut oxå, så vi ska möta alingsås, sjömarken/sandared och vänersborg med start borta mot alingsås på söndag!

     

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vet en oerhört söt tjej!

2011-09-29 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback