RSS 2.0
 
   

rullar fram

 Den 2011-09-09, kl 16:54:17
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu ska jag hoppa på bussen om några minuter, har hunnit städa som sagt men packat har jag inte gjort än eftersom ebba inte svarar på mitt sms! Nu får hon bannemej skynda sig lite!
Men jag ska som sagt till henne för vi ska mysa massor! Det blir kalas bra skulle jag vilja säga! Ska köpa choklad oxå.. är så galet godissugen så det finns inte! Gått omkring och ätit kakor hela eftermiddagen.
Inte okej, jag kommer bli jätte tjock. Och jag märkte på skolfotot att jag skjuter fram magen och höften så mycket att det ser ut som att fettet hänger över min midja, screw life! Inte roligt någonstans!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback