RSS 2.0
 
   

sad faces

 Den 2011-09-07, kl 17:40:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu börjar det bli bråttom, än en gång har jag somnat efter skolan. Fattar inte vad jag gör för fel?
Iallafall, dagen har varit grymt konstig! Först engelska och efter det fick jag och anton stå i cafeterian. Bakade och hade allmänt kul, sen så skulle anton ska skolfoto och då kom det 1000 pers så jag hann inte med och ja, hehe de gick sådär! Sen så blev det slagsmål, så jag och anton fick torka massa blod. Inte speciellt kul kan jag lova! Sen tog jag skolfoto och till sist var det elevensval.
Men nu ska jag iväg på träning, sen kolla på idol och sist men inte minst sova i tid för en gångs skull!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback