RSS 2.0
 
   

tabbe

 Den 2011-09-24, kl 15:29:55
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Just nu skulle jag vilja döda migsjälv!
Skulle in och kolla på hur jag hade lagt upp min bloggdesign och råkar trycka fel så hela försvann! Men jag har fått tillbaka så gott som hela nu iallafall, orkar inte pilla mer med den just nu!
Men som sagt så ska jag och min kära vän ebba ut och fota nästa helg så då ska jag även göra en ny design. Hoppas det blir bra för jag ser framför mig hur jag vill ha den!
Nu ska jag kolla runt lite efter olika tips och sådant, för när bloggdesignen är klar så ska jag börja lägga ner mer energi på bloggen.
Roligare inlägg, mer videor m.m. vet att jag sagt det förut men nu är jag verkligen taggad på att göra det så allt känns toppen!
Något som känns mindre bra är att a-dam förlorade med 4-2, det var tydligen ett orättvist resultat men så är det.. Så nu hoppas vi att Källby förlorade sin match, då håller vi oss över kvalsträcket trots allt!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback