RSS 2.0
 
   

totaly in love

 Den 2011-09-28, kl 21:24:33
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Börjar bli besatt utav idol, tyvärr missade jag när Tony sjöng idag så jag tänkte kolla på tv4.se nu! Sen efter det så ska jag nog hoppa ner i sängen och kolla på det allra sista av idol och sen sova!
Jag har blivit så otroligt trött på morgonen så jag får nog gå och lägga mig tidigare ett tag framöver!

!OBS!
Nu ska jag be er om en tjänst! Som jag har sagt så gör jag om hela bloggen och jag skulle behöva lite hjälp, hur tycker ni det ska vara? Vilka färger och former m.m? Hör av er på något sätt! Mejla på [email protected] eller kommentera här! Det vore toppen med eran hjälp!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback