RSS 2.0
 
   

påskafton 2012

 Den 2012-04-07, kl 11:58:01
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är det inte långt kvar av tävlingen så ni som vill vara med får anmäla er snart! Man kan vinna ett smycke från designbyMW!

Jag har precis kommit hem från Julia, det slutade med att vi flydde i panik igår (hosthost) , ne men vi är ganska lättskrämda och när vi hört en smssignal flera gånger och till slut kommit fram till att det inte var någon av våra så var det droppen och vi åkte hem till Julia för att sova där istället! Så nu tänkte jag sätta mig med lite läxor och även packa för om några timmar åker jag vidare till Johanna och efter det Fyrunga! Påskfest som gäller, det blir otroligt bra!
Nu ska jag ner med näsan i engelskaboken så chao!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback