RSS 2.0
 
   

roadtrip

 Den 2012-04-15, kl 17:38:08
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Vad har jag gjort i en hel vecka som är viktigare än att blogga?
Jo jag har gått i skolan och varit i Danmark.. Jag har varit otroligt trött efter påskhelgens festligheter så jag har helt enkelt inte orkat sitta vid datorn och i torsdags åkte båda JK10s seniorlag till Danmark och Hirsthals där vi bodde på ett vandrarhem precis vid havet och hade det väldigt bra med massa träningar och matcher! Så jag har precis kommit hem och kände att det var dags att ta tag i bloggen.
Nu ska jag packa upp och efter det måste jag verkligen skriva klart en uppsats, SO som gäller!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback