RSS 2.0
 
   

sommar!

 Den 2012-04-22, kl 10:20:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Efter gårdagens otroligt fina väder har jag nu kollat igenom varända sommarbild på denna datorn. Åh vad jag längtar! Skulle göra vad som helst för att vara lite solbränd nu! 
Måste säga att det inte finns något som får mig att må så bra som att själv tycka att jag är brun. Egotrippat jag vet, ta mig inte allt för seriöst!
Men jag älskar sommaren på alla sätt och vis, denna kommer dock vara väldigt annorlunda mot resten utav mina sommarlov. Jag kommer jobba när det är som varmast, antagligen vara hemma själv VÄLDIGT mycket eftersom resten av familjen är på kusten, jag kommer få veta vilket gymnasium jag skall gå på? Phuuu.. Får se om jag överlever sommaren!


photo by: Miranda Bergman
model: me
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt sexig

2012-04-22 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback