RSS 2.0
 
   

svåraste valet hittills

 Den 2012-04-17, kl 20:29:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

So-uppsatsen blev precis klar så nu lever livet igen! Ungefär iallafall. Jag hoppade över träningen för att bli klar och för attjag mått lite fram och tillbaka. Ont i huvudet och extremt trött & hängig. Jag har antagligen fått en släng av influensan som alla har.
Som ni nog förstår så har min kväll bestått utav att skriva uppsats och jag har även hunnit spela lite gitarr/piano. Juste, jag kan ju tipsa om att man kan se det premilinära intaget för gymnasiet nu. Dock så gjorde detta mitt liv aningen svårare då jag som det ser ut nu kommit in på både Music and Production och teknik. Så nu måste jag välja vilket jag helst vill gå. Usch, linjerna är ju så otroligt olika!
Måste åka och vara med en dag på MoP och se vad jag tycker efter det.
Nu ska jag plugga lite spanska och sedan sova!


photo by: Miranda Bergman
model: me

     

Kommentarer
Postat av: Felicia

MoP skulle nog passa dig jättebra när du är så musikalisk :)

2012-04-18 @ 06:55:40
Postat av: Anonym

fin bild !

2012-04-18 @ 15:18:59
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback