RSS 2.0
 
   

the adjustment bureau

 Den 2012-04-27, kl 18:09:06
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag är nu rykande arg när designen inte blir som jag vill. Usch och fy!
Men förhoppningsvis kommer det snart en ny design och denna gången är den nog helt ny eftersom att det är så otroligt jobbigt när man ska ändra om något och ha menyn vågrätt som jag har nu. Har länge försökt få till en vid sidan också men det är nog fysiskt omöjligt, jag har iallafall INTE lyckats.

Som ni nog förstår så har jag mest suttit och klurat med detta ilandsproblem. Jag har även kollat på film, The adjustment bureau. Riktigtriktigt bra film! Så ni som inte sett den borde verkligen göra det!
Nu skall jag fortsätta!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback