RSS 2.0
 
   

www.lensway.se

 Den 2012-04-20, kl 18:53:44
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu måste jag få tipsa lite.. Jag har letat hur länge som helst efter ett par riktigt snygga pilot-brillor och har hittat ett par som jag fastnat för. Dessa godingar är från Ray-Ban och finns att köpa på http://lensway.se tillsammans med en väldig massa andra solglasögon i alla modeller och storlekar från olika märken.

Ray-Ban - RB3025-W3277 Aviator hos Mylovebasket


Jag tror inte det finns något solglasögonmärke som kan mäta sig med RayBan och definitivt inte med Aviator-modellen som denna heter. Formen och storleken är ju perfekt!
Jag är helt enkelt kär i dem.
Det finns inget så snyggt som ett par pilotbrillor på sommaren när man är solbränd till en lite sliten stil. Det kan ju lyfta hela dig!

Lensways sommarkollektion 2012 har verkligen något till alla! Ray-Ban, Björn Borg, D&G, Le specs och många andra märken till bra pris!
De har även så att man kan köpa optiska solglasögon (med styrka i för dem som använder glasögon) vilket ger alla en chans till riktigt snygga solglasögon till sommaren!  
Om jag köper ett par solglasögon i sommar så kommer dom definitivt vara från www.lensway.se, varför krångla till det mer hög fraktkostnad och liknande när det finns en svensk nätbutik som säljer exakt samma glasögon till superbra priser och kort leveranstid! Jag ser ingen mening med det. Lensway rocks!

 

     

Kommentarer
Postat av: Chaiim Fahlgren

Haha nej ^^

2012-04-21 @ 10:32:10
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback