RSS 2.0
 
   

TE12B

 Den 2012-08-21, kl 18:59:19
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Anledningen till att jag inte bloggat på länge är att skolan har börjat och det är riktigt kul faktiskt! All energi jag har kvar efter det går till att försöka bli frisk vilket faktiskt verkar gå bättre nu! Jag är långt ifrån frisk men jag börjar iallafall få tillbaka rösten nu!
Och nu undrar ni säkert om skolan? Jag började igår, Teknik på De La Gardiegymnasiet i Lidköping. Klassen verkar ganska så bra även om vi inte känner varandra speciellt bra än men det kommer! Imorgon börjar våra lektioner så idag och igår har vi mest gjort saker för att lära känna varandra och få lite information m.m.

Nu tänkte jag iallafall ladda ner lite serier och sedan sova, det tar på krafterna att gå upp tidigt!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback