RSS 2.0
 
   

fundering

 Den 2012-02-01, kl 20:46:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Klockan är inte 21.00 än men jag tänkte gå och lägga mig. Jag mår varken bra eller har något att göra så då kan jag sova istället och hoppas på att det är bättre imorgon! Jag är ju inte jättesugen på att dra på mig en förkylning nu när jag får börja träna snart igen!
Jag har funderat på en sak ett tag eftersom jag fått kommentarer om att jag ska göra videoinlägg så tänkte jag prova det någon dag! Vad det handlar om eller hur det blir har jag ingen aning om eftersom jag avskyr att vara med på film där jag pratar. Fråga mig inte varför!
Med denna funderingen säger jag godnatt!
     

Kommentarer
Postat av: Monixx

Hejsan!

Kul att du kikade in hos mig.

Vi kan gärna följa varann på bloglovin. :)

Så ska jag hålla utkik hos dig efter tävlingar mm.

Och du får kika tillbaka emellanåt och lämna fler så avstamp.

Ha en bra kväll!

//Monixx

2012-02-01 @ 21:13:07
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Lägger till dig nu :)

2012-02-02 @ 09:33:09
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback