RSS 2.0
 
   

Gossip Girl season 5

 Den 2012-02-21, kl 15:50:28
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 3  
 


Såhär har jag sett ut idag, den blåa skjortan från JC som jag köpte i Göteborg förra veckan och att par svarta jeans, enkelt men snyggt enligt mig! Nu syns färgen mycket bättre än den jag visade i helgen! Jag hade även ett silvrigt halsband som jag fick utav Julia.

Jag har fått massa gulliga kommentarer det senaste och jag måste verkligen säga tack, jättekul att ni inte bara läser utan också kommenterar! Mitt "jobb" blir mycket roligare då!
Nu efter skolan har jag varit lite med Birk, det blev mest pratat eftersom han skulle hämta ett busskort som han behövde låna. Nu efteråt har jag skyndat mig ut och tagit några bilder och nu tänkte jag kolla efter något ställe där man kan ladda ner Gossip Girl season 5, vet ni något ställe?
     

Kommentarer
Postat av: HH * LISA

DU ÄR SÅ SNYGG!

2012-02-21 @ 16:25:18
Postat av: klara

snälla visa hur du redigerar och annat

2012-02-21 @ 17:09:03
Postat av: Sara Nilsson :)

tjenare snyggis! koll in min blogg, kram!

2012-02-21 @ 17:35:31
URL: http://whenwecollide.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback