RSS 2.0
 
   

I BELIEVE IN CHANGES

 Den 2012-02-22, kl 15:32:09
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Kul väder att träna i om en stund! Löpning! Men jag hoppas att det kommer någon mer än jag som är halvskadad som inte kan ge hundra.
Efter träningen är det iallafall mat tillsammans med laget och lite möte tror jag med.
Dagen har varit riktigt lugn, fortfarande ont i magen så vi har tagit det lugnt för det mesta. Planerat lite inför helgen och sådant då vi ska till Ellinor. Mer än så har vi inte kommit fram till än men jag kan slå vad om att det blir roligt!
Nu ska jag packa väskan och äta lite så jag orkar träna, jag ska även städa rummet. Efter att ha fått höra utav mina vänner att det ofta står på min blogg men att det aldrig händer så ska jag verkligen ta tag i det idag!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte bli fotad snart igen?

2012-02-22 @ 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback