RSS 2.0
 
   

inställd träning

 Den 2012-02-15, kl 19:24:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Min kväll blev inte alls som jag tänkt! Pillan åkte hem tidigare för att jag skulle träna men när jag kommer till idrottsplatsen så visar det sig att träningen är inställd! Kul! Så jag sitter hemma själv och är hungrig!
Funderar lite på vad jag ska ha på mig imorgon och även vad jag ska köpa, är grymt shopping sugen så jag skulle nog kunna handla vad som helst men det är nog bäst att låta bli!
     

Kommentarer
Postat av: j

sv: tack så mkt ! :) , du får gärna lägga till mig på bloglovin så gör jag detsamm :) !

2012-02-16 @ 13:37:57
URL: http://yyousuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

detsamma:)

vi kan köra ett länkbyte om du vill säg bara till när du har länkat mig så länkar jag dig:)

2012-02-16 @ 15:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback