RSS 2.0
 
   

konditori nordpolen

 Den 2012-02-28, kl 07:59:16
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 


photos by: me
model: ebba - konditori nordpolen - ebba
Detta blev en liten summering utav gårdagen, jag och Ebba fick INGET gjort i Vara igår förutom att jag köpte en ny eyeliner och vi tränade. Självklart fikade vi på nordpolen också! Apoteket hade stäng.. vi var inte i tid om man säger så.. Men det löser sig nog ändå hoppas jag! Jag har iallafall tagit en före-bild nu så om en månad ska jag ta en efter-bild. Hoppas det blir någon skillnad!
Nu ska jag göra mig klar för skolan och efteråt har jag inga planer, kanske ska plugga eller något. Får se hur det blir!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

2012-02-28 @ 08:04:09
Postat av: ebba hofling

oooh i look so handsome.

2012-02-28 @ 09:01:01
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback