RSS 2.0
 
   

L,L,L

 Den 2012-02-07, kl 07:45:08
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon! Jag tänkte ge bloggandet en chans till och sen får vi se men ni får kanske vara beredda på att uppdateringen blir lite sådär framöver.
Nu ska jag iallafall göra mig klar för skolan, prov på morgonen. Är faktiskt inte speciellt nervös men det kommer väll när man sitter där antar jag.
Efter skolan ska jag bara hem, ta de lite lugnt och sen är det klassmöte om våran resa till Branäs. Det blir våran klassresa och vi lämnar stan i mars! Känns otroligt bra att få åka lite snowboard måste jag säga! Hur själva resan blir får vi väll se, men vi hoppas på det bästa!

     

Kommentarer
Postat av: idah

sjukt bra !

2012-02-08 @ 21:30:38
URL: http://idaahagman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback