RSS 2.0
 
   

Music and production

 Den 2012-02-28, kl 18:56:28
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag är helt uppe i musiken för tillfället, jag letar som en galning efter låtar till MoP. Har ni några tips?

Detta har jag gjort ett bra tag och har därför suttit med gitarren hela eftermiddagen men nu får jag ta tag i verkligheten och laga lite mat. Jag har även dundergoda nyheter! Kommer ni ihåg att jag skrev för ca en vecka sedan om en medicin jag inte skulle få äta för infektionen runt munnen? Jag får göra det nu! Dock får jag inte äta några mjölkprodukter men det är det verkligen värt! Så nu hoppas jag att dem hjälper och om de gör det så får jag väll visa en innan och efter bild på även detta för nu har Ebba fixat ricinolja till mig! Toppen!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback