RSS 2.0
 
   

nackspärr

 Den 2012-02-08, kl 07:50:36
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu tar jag snart kol på migsjälv. Att vakna upp och ha extremt ont i nacken är verkligen inte kul! Så nu sitter jag med en värmekudde och svettas lite lagom.
Det är träning sen så jag hoppas att nacken blir bättre tills den, kondition som gäller. Inte speciellt laddad med tanke på hur mycket jag tränat de senaste två månaderna. 1 gång och det var i måndags, kuuuul! Jag kommer vara död, sen är det ju träning imorgon också! Hård start för mig men sen är det inget förräns på söndag så jag ska nog överleva!
Jag ska även städa för på fredag kommer Johanna, Maria & Julia hit för att göra oss klara och sedan bli skjutsade in till vara, äta lite gott och sen ska vi till Ester som fyllt år! De blir toppen! Synd att inte Ebba kan vara med, hon ska till Gävle hela lovet!

     

Kommentarer
Postat av: Ester

kommer bli superroligt att få träffa er igen! :)

2012-02-08 @ 08:17:33
URL: http://lovewillgetyouhigh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback