RSS 2.0
 
   

rain burst

 Den 2012-02-20, kl 07:31:17
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Godmorgon, jag är till och med nyduschad till första dagen i skolan. Är jag inte duktig?
Nu ska jag iallafall äta lite frukost och sedan pyssla om min piercing som aldrig tycks bli bra! Nästan så jag funderar på att ta ut den men nej! Bara att tvätta järnet!
Sedan bär det av till skolan precis som för många andra och planerna jag har för eftermiddagen är ännu lite oklara. Ebba pratade om att hon ville till Vara innan träning så jag kanske tar en tidigare buss eller något liknanade. Nu ska jag äta!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool bild!

2012-02-20 @ 20:54:53
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback