RSS 2.0
 
   

redan fredag

 Den 2012-02-23, kl 21:38:31
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Träningen gick alldeless utmärkt fasktiskt, nöjd tjej!
Min planer för resten utav kvällen är inte speciellt stora, plocka ordning lite och sedan sova som en stock.
Morgondagen har desto mer att erbjuda, först skola efter det kommer Julia hit och sedan åker vi vidare till Maria för förfest. Till slut hamnar vi hos Ellinor och någon gång ska väll även jag hem antar jag. Sen kommer jag sova i flera dagar, toppen!


photo by: Miranda Bergman
model: me
     

Kommentarer
Postat av: ninni lunde

Du skall bli modell!

2012-02-24 @ 07:42:23
Postat av: Anonym

Fint foto

2012-02-24 @ 15:32:41
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback