RSS 2.0
 
   

the lion's roar

 Den 2012-02-24, kl 08:12:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Fredag! Äntligen fredag!
Veckan har faktiskt gått riktigt snabbt och nu är vi framme vid höjdpunkten, helg! Men innan det så måste vi ju gå o skolan i 6 timmar men dem går nog fort!
Efteråt ska jag dra iväg Julia till apoteket om inte Ebba redan fixat det? Ska se om ricinolja finns. Med tanke på att Kvänums apotek är superlitet så tvekar jag men jag ska se! Sedan ska vi hem till mig som sagt. Jag tror detta kommer bli en toppen weekend. Nu ska jag kila till skolan!

First aid kit - The lion's roar

     

Kommentarer
Postat av: elin

denna låten är underbar!

2012-02-24 @ 22:31:01
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback