RSS 2.0
 
   

varm choklad

 Den 2012-02-03, kl 07:57:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Träningsverken är ett faktum! Jag är nöjd om jag ens klarar ta mig till skolan! Just nu är det tveksamt!
Men det är en skön känsla, jag älskar träningsvärk!
Idag försov jag mig inte så jag har hunnit äta och lite sådant, nu är det bara kläderna kvar! Hade verkligen velat ha mjukisbyxor, hur skönt hade inte det varit?
Ne nu ska jag inte tönta mig, vill bara berätta en annan sak jag älskar. Varm choklad! På morgonen, kvällen, i skidbacken, när man är sjuk. Alltid. Dock var den för varm idag så jag brände mig..

     

Kommentarer
Postat av: kitti

Okej ska vi köra på Bloggbyte?:)

2012-02-14 @ 17:00:10
URL: http://kittigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback