RSS 2.0
 
   

1 vecka 7 dagar 168 timmar 10080 minuter

 Den 2012-01-06, kl 12:16:50
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Vad säger man? Sverige tog VM-guld och jag somnade lagom till tredje perioden när allt hände? Jag är som sagt ingen hockeyfantast men jag försökte iallafall!
Nu sitter jag och lyssnar på musik, denna dagens planer är även dem oklara! Men helgens är spikade! Imorgon tar jag med mig Julia till Sparbankshallen i Vara för att skåda lite fotboll! Alliansen är det som gäller, hoppas det går bra för tjejerna! På söndag jobbar jag igen, ganska skönt att tjäna lite pengar igen med tanke på att jag inte jobbade alls i december eftersom det var lucia och annat!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback