RSS 2.0
 
   

aspergernattis

 Den 2012-01-02, kl 20:29:20
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godkväll mina kära läsare!
Just nu har jag inte hårddisken i datorn och det är därför jag inte har några roliga bilder til er! Jag har precis ätit och fick helt plötsligt väldigt ont i magen så jag ligger i sängen och skriver detta. Lyssnar på riktigt skön musik och tänkte ta fram gitarren så fort magen blivit lite bättre! Har inte spelat på ett tag och nu längtar jag verkligen efter att göra det igen! Älskar den känslan.. Musiken kommer i vågor för mig och det är nog därför jag tvekar på att gå en musiklinje på gymnasiet. Tänk om jag tröttnar helt?
Ne nu ska jag inte pladdra om det mer, morgondagens planer har blivit ändrade! Jag ska till farmor och så ska jag på rehab träning. Knät är bättre men långt ifrån vanligt och det va två veckor sedan jag skadade det nu så jag får se hur vi gör. Läkarna sa ju att jag skulle in om det inte va bra vid detta laget. Kanske får göra det!
Men jag ska iallafall till badhuset med mamma imorgon, dock får jag inte simma utan bara gå i vattnet vilket känns lite tråkigt! Jag skulle vilja ha en riktigtriktigt hård träning men det lär ju inte hända på ett bra tag! Värdelöst!





Tror ingen har missat denna tjejen? Jag vet inte om hon provoserar eller om hon bara har sveriges bästa självförtroende. Hon är helt klart ute efter att bli nästa Kissie och jag tror hon är en bra bit på vägen, tack till alla som är "dumma" nog att kolla hennes blogg för att se vad hon gör för något eller vad hon tycker om alla. Det jag skriver nu kommer antagligen också hjälpa genom att höja hennes sökresultat på google men just nu bryr jag mig inte. Jag vill att mina läsare ska läsa något kul och dessa videorna är grymt roliga!
Tack aspergernattis!

     

Kommentarer
Postat av: Agrin

Heej på dig jag kan säga så här att du är skit snygg och jag läst din blogg hela kvällen och jag tycker om dig valdig mycket så idag va de första kvällen som jag såg dig blogg. Och jag tycker att du är snäll tjeje<3

2012-01-06 @ 00:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback