RSS 2.0
 
   

bra jobbat

 Den 2012-01-09, kl 22:15:32
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag är nu hemma efter att ha kollat på fotboll hela kvällen! Tyvärr gick det inte så bra för våra tjejer men en semifinal är riktigt bra! Gautiod tog hem segern i både damernas och herrarnas.
Nu tänkte jag göra mig klar för lite film, min syster har nämligen fått för sig att hon ska få presenter på morgonen = 6.30? SKANDAL! Men snäll som jag är så få även jag gå upp då och sen sova mer.
Jag ska även gå och simma imorgon igen, jag kom inte igång med träningen som jag ville nu i veckan men förhoppningsvis kan jag börja nästa vecka. Riktigt tråkigt att inte ha spelat på så otroligt länge, först var jag sjuk och sen tränade jag två träningar och nu har jag varit skadad. Inte direkt så att man tjänar någon speltid!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback