RSS 2.0
 
   

ett glas vatten

 Den 2012-01-24, kl 10:00:56
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu håller jag på att göra mig klar inför bilresan. Inte speciellt mycket om jag ska vara ärlig, mjukisbyxor och en oversizetröja tar inte så lång tid att ta på sig! Så nu sitter jag här med min hjärtanfilt, hungrig är jag med men inte får jag äta! Försöker trycka i mig ett glas vatten men det går segt! Just nu vill jag bara få operationen gjord så jag kan äta godis.. Mamma var så snäll och köpte det till mig igår!
Nu kanske ni undrar varför jag valde denna bilden? Jag skulle lägga ut två bilder jag tog för cirka 5 minuter sen men blev det så? Nej som ni nog märker. Detta var den senaste bilden jag tog med webbcameran och jag måste erkänna att jag blev avundsjuk på migsjälv. Jag var så brun och håret var ljust! JAG VILL HA SOMMAR NU!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback