RSS 2.0
 
   

fake earcuff

 Den 2012-01-19, kl 21:00:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu är jag hemma från träningen igen, riktigt skönt att komma tillbaka igen och jag var med på exakt allt! Prestationen går dock att diskutera men vad ska man räkna med? Efter träningen kom Miranda hit en liten stund, hon vågade inte gå hem.. Kan förstå henne! Efter det ringde även Joel så nu ska jag gå och duscha så jag är fresch när jag ska sova. Imorgon ska jag träffa Joel och Julia efter skolan och efter det tar jag en buss eller så åker jag med familjen in till Lidköping för att sova hos Ebba, mysigt må jag säga! Kolla på lite film och äta god mat! Sedan hem på lördag och så får vi se vad jag hittar på då!



Min fusk earcuff. Som ni nog vet så har jag inget hål där uppe men med denna smarta uppfinning så kan även jag ha en så snygg earcuff. Denna kommer ifrån ur & penn och innehåller ett svart örhänge till det andra örat med. Endast 30:-
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack det står bara mitt namn, känns lite tråkigt :P

2012-01-19 @ 21:36:18
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback